منابع آزمون کارشناسی ارشدمهندسی بافت95-96

نوشته شده توسط: انتشارات معین به: منابع آزمون ها بر: Saturday, September 6, 2014 توضیح: 0 اصابت: 2056

در خصوص رشته خود گفتند که رشته ما پزشکی نوین می باشد برای درمانهایی که پزشکی سنتی جواب نگرفتند از پزشکی نوین استفاده می کنند و رشته جدیدی می باشد.
در مورد بازار کار آن اشاره کردند که فعلاً بسیار ضعیف می باشد و کاربرد آن در مراکز تحقیقاتی و بیشتر در دانشگاه ها و هیئت علمی می باشد.

در خصوص رشته خود گفتند که رشته ما پزشکی نوین می باشد برای درمانهایی که پزشکی سنتی جواب نگرفتند از پزشکی نوین استفاده می کنند و رشته جدیدی می باشد.
در مورد بازار کار آن اشاره کردند که فعلاً بسیار ضعیف می باشد و کاربرد آن در مراکز تحقیقاتی و بیشتر در دانشگاه ها و هیئت علمی می باشد. وی رتبه خود را در کنکور 2 اعلام کرد و از منابعی که در دوره لیسانس بوده و اساتید معرفی کردند استفاده کردند .
آیتم های باعث افزایش نمره ایشان در آزمون مصاحبه تعداد مقالات ، شرکت در کنگره ها و تالیف کتاب اعلام نمودند و توصیه ایشان برای کسانی که قصد شرکت در آزمون دکتری را دارند این بود که هدفشان از رشته ای که می خواهند معلوم کنند.
وی افزود اگر یک بار دیگر فرصت انتخاب رشته را داشته باشند رشته بیومتریال را انتخاب می کنند زیرا رشته مهندسی بافت رشته جدیدی می باشد و هنوز جا نیفتده است.
وی افزود مشکلات ما این است که استادی که تحصیلات مهندسی بافت داشته باشد نداریم و برای کار آزمایشگاهی مواد نداریم .سازمان هایی که می توانند این مشکل را حل کنند وزارت بهداشت ، وزارت علوم و ریاست جمهوری می باشد.
ایشان متذکر شدند موانع پیش روی ما تحریم در مواد آزمایشگاهی می باشد.
اضافه کردند فقط ادامه تحصیل و ارتقای جایگاه و مزایای شغلی ملاک نیست باید تحریم نباشد ، مواد آزمایشگاهی موجود باشد و به ما بدهند تا بتوانیم کار عملی انجام دهیم. در مورد چشم انداز این رشته متذکر شدند که بن بست هایی که پزشکی سنتی نتوانسته رفع کند نوین می تواند رفع کند.

 
scroll back to top    
نظر خود را اضافه کنید.

نظرات

نظر دادن