اعلام نتایج تکمیل ظرفیت وثبت نام ارشد دانشگاه ها

نوشته شده توسط: انتشارات معین به: اخبارکارشناسی ارشد بر: Monday, October 27, 2014 توضیح: 0 اصابت: 1418

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی، سه شنبه 6 آبان اعلام خواهد شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته 94 و بیستمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از شنبه 17 آبان 93 آغاز شده و تا یکشنبه 25 آبان ماه ادامه دارد

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی، سه شنبه 6 آبان اعلام خواهد شد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره زمان اعلام ظرفیت تکمیلی کارشناسی ارشد اظهار کرد: داوطلبانی برای تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی ثبت نام کرده اند، 6 آبان می توانند نتایج را سایت سازمان سنجش کشور مشاهده کنند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که براساس اعلام دانشگاه ها ظرفیت خالی در این مقطع تحصیلی و رشته های جدید در سال تحصیلی 93-94 مشخص شده است، تصریح کرد: اطلاعات به دست آمده نشان داد 25 هزارو 25 نفر می توانند بعد از مشخص شدن نتایج تکمیل ظرفیت وارد دانشگاه های دولتی شوند.

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به این مطلب که در حال حاضر آمار دقیقی از رشته هایی که بیشترین پذیرش دانشجو در روند تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد را داشته اند نداریم، خاطرنشان کرد: در این خصوص 63 هزارو 93 نفر برای ورود به دانشگاه های دولتی در نیمه دوم سال تحصیلی جاری ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند که می توانندروز سه شنبه با مراجعه به نشانی اینترنتی این سازمان از پذیرش یا عدم قبولی خود برای ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش دولتی در مقطع کارشناسی ارشد مطلع شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته 94 و بیستمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از شنبه 17 آبان 93 آغاز شده و تا یکشنبه 25 آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، حسین توکلی با تاکید بر اینکه ثبت نام برای شرکت در این آزمون منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌پذیرد افزود: کلیه داوطلبان ضرورت دارد تا در این مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام اینترنتی است داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است و با پرداخت 250 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام برای ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: بر اساس برنامه زمانی مشخص شده این آزمون در صبح و عصر چهارشنبه 15، پنج شنبه 16 و جمعه 17 بهمن ماه 93 برگزار خواهد شد.

نظرات

نظر دادن