دانشگاه علوم پزشکی ایلام کسب رتبه نخست جشنواره بین المللی رازی

نوشته شده توسط: انتشارات معین به: اخبار دانشگاهی بر: Wednesday, December 31, 2014 توضیح: 0 اصابت: 1482

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برای دومین سال پیاپی، کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام رتبه نخست جشنواره بین المللی پزشکی رازی را کسب کرد

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر 'علی دل پیشه' در این خصوص اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این جشنواره در تمامی فرآیند ها از جمله طرح های تحقیقاتی، تولید مقالات علمی و چاپ مقالات در نمایه های معتبر بین المللی موفق به کسب رتبه بر تر بیستمین جشنواره بین المللی پزشکی رازی شده است.

پژوهش و تحقیقات در علم و دانش راه جامعه را به سوی پیشرفت و تعالی هموار تر می کند که رسیدن به این هدف نیازمند کوشش های عالمانه است.

خوشبختانه تحقیقات و پژوهش در این دانشگاه به خوبی هدف گذاری شده که مقصد و نتیجه این تلاش ها با کسب مقام های بر تر در سطح کشور و بین المللی مشخص شده است.

دل پیشه افزود : دانشجویان، اساتید و دیگر دست اندرکاران پژوهش و تحقیقات با استفاده از ظرفیت و توان خود و بهره گیری از دانش اساتید و زمینه های ایجاد شده در دانشگاه، افتخارات درخور توجهی را برای استان ایلام بخ دست آورده اند که بالا ترین افتخار و بالندگی برای دانشگاه علوم پزشکی محسوب می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تبریک این موفقیت ارزنده و شایسته به تمامی دانشجویان، اساتید، اعضا هیات علمی، مسوولان و کار شناسان کمیته تحقیقات دانشجویی و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز همچنان شاهد موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی باشیم

نظرات

نظر دادن