چهاردهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران 25 مهرماه جاری پایان می یابد

نوشته شده توسط: انتشارات معین به: اخبارصنفی بر: Wednesday, October 15, 2014 توضیح: 0 اصابت: 1481


به گزارش واحد مرکزی خبر؛ دبیر علمی این کنگره گفت: در کنگره بین‌المللی انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران که رویکرد اصلی آن سلامت مادران است

چهاردهمین کنگره بین‌المللی انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران امروز در مرکز همایش‌های رازی تهران آغاز می‌شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر؛ دبیر علمی این کنگره گفت: در کنگره بین‌المللی انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران که رویکرد اصلی آن سلامت مادران است درباره جدیدترین نتایج تحقیقات و پژوهش های انجام شده در طب زنان شامل اختلالات دوران بارداری، سرطان های زنان، نوزادان و جنین، بیماری‌های کف لگن، سلامت زنان، پریناتولوژی، نقش سلول‌های بنیادی در مسائل نازایی و استفاده از لیزر در جراحی و درمان بیماری‌های زنان بحث و تبادل نظر می‌شود.
دکتر فاطمه سروی با اشاره به اینکه اساتید برجسته ای از کشورهای اروپایی و آمریکایی در کنگره حضور خواهند داشت افزود: در چهاردهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران جدیدترین نتایج تحقیقات طب زنان ارائه خواهد شد.
وی گفت: کنگره امسال برای متخصصین زنان و مامایی دارای 23 امتیاز بازآموزی است.
سروی با بیان اینکه بیش از 650 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است افزود: 260مقاله به صورت سخنرانی و 300 مقاله به صورت پوستر در کنگره ارائه خواهد شد و علاوه بر سخنرانی‌ها 30 برنامه تخصصی و فوق تخصصی به صورت سمپوزیوم، کارگاه و پانل در برنامه علمی کنگره ارائه می‌شود.
وی گفت: شرکت‌های دارویی، تجهیزات پزشکی و نیز مراکز تشخیص طبی نیز در نمایشگاه جانبی کنگره نیز به معرفی تازه‌های این عرصه خواهند پرداخت.
کنگره بین‌المللی انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: کنگره مامایی

نظرات

نظر دادن